Project De Sportpedagoog

18 september 2014 15:15

Beste vrijwilligers en leden,

Begin dit jaar zijn wij benaderd door Tessa Blom (kinder- en sportpsycholoog en projectleider van het project De Sportpedagoog) met de vraag of haar collega’s in de keuken van FC Amsterdam mochten kijken. Het doel hiervan was om te inventariseren op welke manier FC Amsterdam geholpen kon worden mbt de pedagogische kant van het jeugdvoetbal en het vrijwilligersbeleid. Wij hebben dit aanbod uiteraard geaccepteerd en kijken uit naar dit mooie project.

U heeft ze ongetwijfeld rond zien lopen rond de velden maar wij willen ze toch nog officieel voorstellen voor de mensen die Tom en Marion niet kennen.

Tom Verhoek zal zich richten op het ondersteunen van de trainers/leiders en  jeugdleden op het gebied van sportiviteit en respect. Tom zal daarom vooral  te zien zijn op of rondom de velden van FC Amsterdam. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marion via het telefoonnummer  06-10830030  of via t.verhoek@live.nl

Tom: ‘’Voetbal is vaak meer dan de technische kant die wij altijd zien. De pedagogische kant van de sport zorgt ervoor dat de trainers, spelers en ouders optimaal kunnen presteren. Samen met het bestuur, de trainers en overige betrokken gaan we kijken of we er voor kunnen zorgen dat de jeugdleden aankomend seizoen met nog meer plezier op de vereniging kunnen voetballen''.

Marion Germans zult u vooral tegenkomen binnen de vereniging. Marion zal zich daar bezighouden met alle zaken met betrekking tot de potentiele) vrijwilligers van FC Amsterdam. De komende periode tijd staat in het teken van het inventariseren van leden die iets voor de vereniging            willen betekenen en ze  daarin ondersteunen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marion via het telefoonnummer 06- 45127140 of via marion2903@yahoo.com

Marion: ’Wij willen ervoor zorgen dat de vereniging sterk en gezond wordt zodat er leuke en sportieve activiteiten georganiseerd kunnen worden. Samen met jullie gaan we de komende tijd graag aan de slag! Tot op de club''.

Wij heten Tom en Marion van harte welkom bij FC Amsterdam en hopen dat wij samen deze mooie doelen kunnen bereiken.

Met vriendelijke groet,