Ontbrekende kleding

17 februari 2015 15:15

Beste leden en ouders/verzorgers,

Ondanks de vele momenten waarop leden hun kleding konden afhalen bij Intersport DUO, heeft toch nog niet iedereen zijn kledingpakket compleet.

Leden die nog kleding missen kunnen dit doorgeven aan hun eigen trainer en zullen de kleding van hun trainer ontvangen zodra het weer voorradig is. U hoeft dus niet meer naar Intersport DUO te bellen of af te reizen voor kleding. FC Amsterdam zal zelf de afhandeling verzorgen van de laatste stukken die nog verdeeld moeten worden. In het nieuwe seizoen zal alles weer via Intersport DUO afgehandeld worden.

Sorry voor het eventuele ongemak!

Met vriendelijke groeten,