Overschrijven en uitschrijven

12 mei 2015 14:15

Als je geen lid meer wilt zijn van FC Amsterdam in het seizoen 2015/2016 dan zal er uitschrijving of overschrijving verleend moeten worden door de ledenadministratie en penningmeester.

Dit kan gedaan worden op de volgende data:

Dinsdag 26-05-2015 van 18.00-20.00 uur
Donderdag 28-05-2015 van 18.00-20.00 uur

Zoals in het informatieboekje is aangegeven willen wij voor 1 juni alle uit- en overschrijvingen afgehandeld hebben. Er kan nog wel op 2 dagen in juni uitgeschreven of overgeschreven worden voor de late beslissers. Hiervoor wordt dan wel 75 EUR administratiekosten per persoon in rekening gebracht, zoals elk jaar gebruikelijk is.

Deze mogelijkheid zal er zijn op:

Donderdag 4 juni van 18.00-20.00 uur
Dinsdag 9 juni 18.00-20.00 uur

Als je je niet voor 16 juni hebt uitgeschreven gaan wij er vanuit dat je het volgende seizoen ook weer bij ons speelt. Je ontvangt dan ook een factuur voor het nieuwe seizoen. Wil je je alsnog uitschrijven? Vanaf 16 juni t/m 31 juli is de vereniging dicht. Vanaf 1 augustus kan er door de ledenadministratie weer uit- of overschrijving verleend worden. Het volledige contributiebedrag voor het seizoen 2015/2016 dient dan echter wel betaald te worden.

Voorwaarden uitschrijving:

1. Het uitschrijfformulier dient ingevuld en ondertekend meegenomen te worden naar de vereniging. Zonder dit formulier is het niet mogelijk om je uit te schrijven. E-mails en mondelinge opzeggingen worden niet geaccepteerd.
  2. Bij uitschrijving van leden onder de 16 dient er een ouder/verzorger mee te komen.
  3. Aan alle financiële verplichtingen uit de vorige 3 seizoenen is voldaan. Dit is incl. de kosten die eventueel nog aan het incassobureau betaald moeten worden.
  4. Uitschrijvingen worden alleen in behandeling genomen op daarvoor ingerichte dagen.

Met alleen een uitschrijving van FC Amsterdam kan je in het volgende seizoen niet voetballen bij een andere vereniging, daar heb je een overschrijving voor nodig. Bij een inschrijving bij een andere vereniging zal de overschrijving niet goedgekeurd worden door de KNVB, zie reglementen betreffende overschrijvingen van de KNVB.

Voorwaarden overschrijving naar nieuwe club:

1. Het uitschrijfformulier dient ingevuld te zijn door zowel de vereniging als het lid.
  2. Overschrijfformulier dient meegenomen te worden van de nieuwe club. Op het overschrijfformulier dient het onderdeel “verklaring door het bestuur van de nieuwe vereniging” getekend te zijn. Wij vullen geen lege formulieren in!
  3. Bij overschrijving van leden onder de 16 dient er een ouder/verzorger mee te komen.
  4. Aan alle financiële verplichtingen uit de vorige 3 seizoenen is voldaan. Dit is incl. de kosten die eventueel nog aan het incassobureau betaald moeten worden.
  5. Overschrijvingen worden alleen in behandeling genomen op daarvoor ingerichte dagen.

Als er aan een van bovenstaande punten niet voldaan is zullen wij de uitschrijving of overschrijving niet in behandeling nemen. Hier is geen discussie over mogelijk!

Voor vragen kan er contact opgenomen worden met de ledenadministratie via het volgende e-mail adres: leden@fc-amsterdam.nl