Kledingpakketten FC Amsterdam

30 juli 2015 14:00

Beste leden, ouders en/of verzorgers,

Net zoals afgelopen seizoen zal FC Amsterdam uniform naar wedstrijden gaan en op de training verschijnen. De uniforme uitstraling vinden wij heel belangrijk en stellen wij daarom verplicht voor elk lid.

Vanaf woensdag 12 augustus heeft Intersport DUO Buitenveldert de teamwear van FC Amsterdam beschikbaar in haar winkel. In de winkel is een speciale FC Amsterdam afdeling ingericht waar leden snel hun mooie kledingpakketten kunnen aanschaffen. U kunt de kledingpakketten ook aanschaffen via de webshop van Intersport DUO.

De leden die al een kledingpakket hebben kunnen vanaf 12 augustus ook losse artikelen aanschaffen in de winkel.

Wij danken Intersport DUO Buitenveldert voor deze samenwerking en hopen dat onze leden de teamwear met trots zullen dragen.

Met vriendelijke groeten

Meest gestelde vragen (en antwoorden):

Vraag: Waar kan ik Intersport DUO Buitenveldert vinden?

Antwoord: Intersport DUO Buitenveldert bevindt zich in het winkelcentrum Groot Gelderlandplein op het adres Gelderlandplein 44, 1082 LB te Amsterdam. Meer informatie zoals de openingstijden kan je vinden op de website van Intersport DUO Buitenveldert.

Vraag: Wat kost het kledingpakket en wat is de inhoud?

Kledingpakket  - €200,-

Adidas Sereno 14 Poly Suit - trainingspak