Wie helpt ons uit de brand?

3 oktober 2018 11:15

Wij zoeken vrijwilligers om de club te ondersteunen!

Donderdag 11 oktober tussen 19:00 en 21:00 uur, is er in de vergaderruimte een vrijwilligersmarkt met informatie en intekenlijsten voor de verschillende activiteiten binnen onze vereniging.

Je kunt de club eenmalig ondersteunen of met meer regelmaat. Er is voor iedereen wel een mogelijkheid om te helpen zodat we er samen voor zorgen dat FC Amsterdam een mooie, sociale en gezellige club is.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in om verschillende activiteiten voor onze spelers(en ouders) te gaan realiseren en hopen jullie allemaal donderdag even te zien.

Met sportieve groeten

De vrijwilligerscommissie