Roadmap naar einde seizoen

2 maart 2021 21:00

Beste leden, beste ouders en verzorgers,

Wij hopen dat een ieder, ondanks de moeilijke tijd waar wij in leven, fysiek en mentaal gezond is gebleven. In de afgelopen tijd is nogmaals gebleken hoeveel positieve impact onze sport en de vereniging FC Amsterdam hebben op onze levens. Wij willen daarom vooruit kijken naar de toekomst en ons richten op wat wel kan.

Vanaf vandaag zijn de eerste versoepelingen sinds oktober ingegaan en mogen de voetballers tm 27 jaar nu ook weer sporten in teamverband. Dit is een eerste stap naar terugkeer naar de oude situatie maar er is nog veel meer voor nodig om weer volledig terug te keren. Om ons te kunnen richten op het volgende seizoen willen wij alvast een paar belangrijke data met jullie delen.

Belangrijkste data (onder voorbehoud):

1 maart 2021: Aanstellen nieuwe trainers

Wij hebben afgelopen maandag de trainers voor het komende seizoen aangesteld. De aanstellingen worden volgende week gedeeld met de spelers, ouders en verzorgers.

10 maart 2021 21:00uur : Zoommeeting met bestuur FC Amsterdam

Nav de lange periode waarin wij als bestuur niet zichtbaar zijn geweest willen wij de ouders, leden en relatie de mogelijkheid geven om alle vragen die zij voor ons hebben te stellen.

De vragen die in de Zoom meeting behandeld gaan worden kunnen tot uiterlijk 9 maart digitaal ingestuurd worden zodat wij deze op een goede manier kunnen verzamelen, categoriseren en beantwoorden.

1 april 2021: Deadline uitschrijvingen

Leden die komend seizoen geen lid meer willen zijn van FC Amsterdam dienen zich uiterlijk 31 maart 2021 digitaal uit te schrijven via de website van FC Amsterdam.

Spelers die uitgeschreven zijn worden niet ingedeeld in de selectieteams en mogen niet meetrainen met de selectieteams tm 30-06-2021.

Mocht een speler zich bedenken toch besluiten zich weer in te schrijven dan laten wij deze pas weer toe na volledige betaling van inschrijfkosten + contributie, net zoals elk nieuw lid.