Parkeren EK 2020

17 juni 2021 14:45

Beste leden, beste ouders/verzorgers,

Zoals u gemerkt heeft is het EK 2020 begonnen. Nederland heeft afgelopen zondag 13 juni 2021 haar eerste wedstrijd in de Johan Cruijff Arena gespeeld en vanavond, donderdag 17 juni 2021 spelen zij hun tweede wedstrijd in de Johan Cruijff Arena.

Rondom de wedstrijden in de Arena zal het gebied afgesloten zijn voor auto's. Leden en ouders die bij FC Amsterdam moeten zijn op donderdag 17 juni , maandag 21 juni en zaterdag 26 juni kunnen daardoor niet parkeren op het parkeerterrein van FC Amsterdam. Deze leden en ouders, die normaal gesproken met de auto naar Amsterdam komen, kunnen parkeren op P-bus. P-bus is gelegen naast de stoplichten op weg naar FC Amsterdam. U vindt P-bus na de stoplichten gelijk aan uw linkerhand. Bij deze parkeerplaats P-bus kunt u door middel van een wachtwoord een parkeerplaats krijgen die kosteloos is voor leden van FC Amsterdam. Het wachtwoord voor de parkeerplaats kunt u opvragen bij de trainer. U kunt daar uw auto parkeren als het gebied afgesloten is. Wij hebben 40 plaatsen voor leden van FC Amsterdam op P-bus en daarbij geldt vol = vol! Probeer zo min mogelijk met de auto naar FC Amsterdam te komen op deze wedstrijddagen van het EK 2020. Excuses voor het ongemak!