Eerste test.

D-pupillen, D3, Groep 3 53

22 augustus 2015 9:00

Onbekend

Na een wat rommelige voorbereiding ( spelers nog op vakantie, spelers gestopt en anderen die niet wisten dat we al begonnen waren) moest deze wedstrijd aantonen waar wij als D3 stonden, wat we geleerd hadden en hoe we het met elkaar zouden uitvoeren. het antwoord op die vraag werd heel snel duidelijk. Met de steun van de meegekomen ouders gaven deze jongens vanaf het begin vol gas. En al snel bleek dat de tegenstander op hun eigen terrein niks had in te brengen tegen deze kanjers. Amstelveen werd op eigen helft vast gezet en kwam helemaal niet aan voetballen toe. De lange bal die ze dan noodgedwongen moesten spelen was 9 van de 10 keer weer voor FCA. We hebben dan ook met regelmaat de wedstrijd gewonnen. Uiteraard is er volop ruimte voor verbetering met name in de samenwerking als team en ook de technische zaken. Maar ik heb de overtuiging dat dat heel snel goed komt. Deze jongens zijn gretig en leergierig. Dus dat zit wel goed. Tenslotte; Prima werk geleverd, mannen !!!!