Genairo S. Keeper van FC Amsterdam O.14 als uitblinker in een spannende wedstrijd.

FC Amsterdam JO14-1

AFC O14-1

Seven Misiedjan (afstandschot)
Assist: Jesaja Gemin

Onder 14 zaterdag, O14-1, Onder 14 01

26 september 2015 10:30

Onbekend

De op papier en makkelijke wedstrijd tegen AFC O.14 begon met veel kansen voor AFCA O.14
er werden veel kansen gemist door Amsterdam. Er werd goed tot goed gecombineerd met en paar goede individuele acties van Amsterdam.
Uit eindelijk werd er door Amsterdam gescoord via seven vlak voor rust.
AFC kwam scherper uit de kleedkamer en voerde druk op Amsterdam en kreeg veel doel kansen maar de gelijkmaker en de eventuele overwinnens treffers werd omkend door de goede keepers werk van Genairo de keeper van Amsterdam.
De rust-stand was ook het eindstand 1-0 met de keeper van Amsterdam Als uitblinker.