AFC'34 O13-1 - FC Amsterdam O13-1 3-1 (2-1)

AFC 34 JO13-1

FC Amsterdam JO13-1

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 2e divisie A

8 april 2017 10:15

Brederode, A.J.B.M. van

Onbekend

Vandaag speelden we de uitwedstrijd tegen AFC'34. Na een sterke wedstrijd tegen Alphense Boys, moest deze tegenstander in principe te doen zijn. Helaas zaten we geen moment in de wedstrijd en hebben we de kansen die we kregen niet benut.

Opstelling | Benjamin; Ohene, Jorim, Yashiro, Jhamarley; Yeuri, Cherno, Ephraim; Kiesion, Shavently, Tyron

Dat we niet scherp waren bleek al uit het eerste doelpunt, dat binnen een minuut viel. De aanval over links voorzet, voorlangs en de rechtsbuiten liep uit de rug en tikte binnen. Een klein kwartier daarna volgde de 2-0 uit een corner.

Binnen een minuut na het tweede doelpunt volgde het eerste doelpunt van FC Amsterdam. Een vrije trap van Jheylano aan de rechterkant richting Tyron> Tyron versnelde op links en gaf de bal voor op Shavently, 2-1.

Na de rust scoorde AFC'34 nog één keer waarmee de eindstand op 3-1 kwam te staan. Totaal onnodig, maar gezien het spel terecht.

Even twee weken geen competitie. Maandag 17 april staat het Paastoernooi bij DTS uit Ede op het programma. De volgende competitiewedstrijd is thuis tegen ADO'20 O13-1 op zaterdag 29 april om 11:00 uur