Winterstop 2021

17 december 2021 20:45

Beste leden, ouders en verzorgers,

Vanaf 19 december 2021 t/m 9 januari 2022 is het winterstop bij FC Amsterdam. Op maandag 10 januari starten de Uitblinkers en de teams die weer willen trainen tot maximaal 17:00.

Met de huidige coronamaatregelen mag vanaf maandag 17 januari weer volgens het normale schema getraind worden. Gezien de maatregelen nog kunnen wijzigen zullen wij tijdig communiceren via de website wanneer het normale trainingsschema weer ingaat.

Omdat op de zaterdagen wel gevoetbald mag worden zullen wij dat blijven doen. Op zaterdag 8 januari trappen wij het nieuwe jaar af met de Johan Castillo Cup, een prestigeus toernooi voor JO15 divisie teams. Zondag 9 januari spelen de JO15 hoofdklasse teams om de Johan Castillo Cup.
Update 05-01-2022: wegens de huidige maatregelen is de Johan Castillo Cup afgelast. We kijken naar een vervangende datum.

Wegens huidige maatregelen zijn de competitieweekenden van 15 en 22 januari voorlopig afgelast voor de A-categorie wedstrijden, op zijn vroegst worden de eerste wedstrijden ingehaald op zaterdag 30 januari. De KNVB heeft aangegeven eerst de najaarsreeks te zullen uitspelen voordat de nieuwe competitieindelingen bekend zullen worden gemaakt. Voor de B-categorie geldt dat in de weekenden van 15 en 22 januari wel competitiewedstrijden gespeeld kunnen worden.

Fijne feestdagen,