Infosessie 12 Mei 2022

1 mei 2022 9:45

Beste leden, ouders en verzorgers,

Op donderdag 12 mei zal de derde editie van de infosessie plaatsvinden. Wij willen jullie via deze weg dan ook van harte uitnodigen om de infosessie bij te wonen.

Tijdens de infosessie zouden wij jullie graag een update willen geven over de stand van zaken van de eerder gecommuniceerde doelstellingen van het bestuur. Ook willen wij wat meer informatie geven over de zaken die spelen rondom de vereniging, zoals de werkzaamheden rondom het terrein, de verhuizing en de gemeente.

Uiteraard is de infosessie vooral bedoeld om met jullie in gesprek te gaan en om te horen wat er allemaal leeft bij jullie. Hier zal dan ook voldoende gelegenheid voor zijn.

De sessie zal van 19:00 uur tot 20:30 uur plaatsvinden boven de kantine van FC Amsterdam.

Wij hopen jullie allen te zien op donderdag 12 mei!