Winterstop 2020

12 november 2020 23:00

Beste leden, ouders en verzorgers,

Ivm de mogelijke hervatting van de competities medio januari 2021 hebben wij besloten om onze normale winterstop naar voren te halen. Het sportpark zal in deze periode gesloten zijn voor trainingen en wedstrijden. Dit geeft ons tijd om ons na de winterstop te richten op het spelen van (oefen)wedstrijden. De

De nieuwe data voor de winterstop bij FC Amsterdam:

Kalenderweek Start  Eind
OUD 51, 52 en 53 14-12-2020 3-1-2021
NIEUW 49, 50 en 51 30-11-2020 20-12-2020

Wij zullen in de kerstvakantie (vanaf 21 dec) weer beginnen met trainen zodat de spelers tijdens hun vakantie niet stil hoeven te zitten. Houd aub contact met de trainer(s) over het trainingsshema in de kerstvakantie omdat dit anders zal zijn als u gewend bent.

Afhankelijk van geldende maatregelen zullen wij bepalen of het jaarlijkse kerstdiner op zaterdag 20 december 2020 plaats kan vinden.

Gr. Bestuur FC Amsterdam