Parkeren (leden en relaties)

FC Amsterdam heeft de beschikking over een parkeerterrein dat alleen toegankelijk is voor leden en relaties. Zonder parkeertag is toegang tot ons parkeerterrein helaas niet mogelijk. De leden en relaties kunnen door middel van het onderstaande formulier een aanvraag en betaling doen voor een parkeertag. Alle aanvragen dienen eerst goedgekeurd te worden voordat de parkeertag wordt overhandigd. Als u al in bezit bent van een parkeertag, kunt u deze verlengen door hier te klikken.

Bezoekers kunnen in de directe omgeving betaald parkeren bij Borchland, de Amsterdam Arena of in de wijk Strandvliet. Bij evenementen in de Amsterdam Arena of Ziggo Dome is het gebied waarin FC Amsterdam ligt, op last van de politie, niet bereikbaar, per auto.

Reglement tbv de gebruikers van het parkeerterrein van sportpark Strandvliet:

1. Het parkeerterrein dient uitsluitend te worden gebruikt voor het parkeren van uw voertuig tijdens uw bezoek aan het sportpark (sport-activiteiten) en niet voor andere doeleinden zoals bijvoorbeeld een bezoek aan het Arena-gebied of parkeren tijdens uw werk.
  2. De ontvangen tag mag niet uitgeleend worden aan derden.
  3. Bij constatering van misbruik wordt de tag geblokkeerd.

Aandachtspunten:

• De bijdrage voor de parkeertag is EUR 50 per seizoen. Verlenging kost EUR 40
  • Het parkeren is op eigen risico.
  • Inrit te allen tijde vrij laten.
  • Let op: dat bij het oprijden en verlaten van het parkeerterrein het hek achter u sluit.
  • Het kan voorkomen dat het parkeerterrein tijdens sportevenementen vol staat, in dit geval zult u helaas op een andere plek moeten parkeren. Vol = vol.
  • Dubbelparkeren en parkeren buiten de parkeervakken (bv in de grasstroken) is ten strengste verboden. .
  • Houd het parkeerterrein schoon.

Als u eventueel vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met de club.

Parkeertag FC Amsterdam

Dit formulier is niet meer actief