Dinsdag 11 oktober: Buitengewone Algemene Ledenvergadering

15 september 2022 15:00

Beste leden, ouders en verzorgers,

Hierbij nodigen we u graag uit voor een (Bijzondere) Algemene Ledenvergadering op het clubhuis van FC Amsterdam op dinsdag 11 oktober om 20.00 uur.

Tijdens de ALV van donderdag 25 augustus hebben we gesproken over de verhuizing en de gesprekken met de gemeente rondom de uitplaatsing. We hebben daarin expliciet gemaakt welke doelstellingen wij ons als bestuur hebben gesteld en binnen een aantal weken bereikt willen hebben. Deze doelstellingen hebben wij vooralsnog niet behaald. Het gaat hierbij om overeenkomsten met de gemeente Amsterdam en gemeente Ouder- Amstel en verantwoording vorig bestuur en verwevenheid stichting.
De gemeente heeft ons onder zeer stricte voorwaarden een financieel bod gedaan. Waar de ALV vooralsnog niet mee akkoord kan gaan. Na taxatie van het clubgebouw is ons wederom bevestigd dat het bod van de gemeente niet afdoende is en onvoldoende garanties biedt voor het voortbestaan van FC Amsterdam. Door al deze zaken zijn we in een impasse beland.

Hierbij kondigen we een BALV af.
Wij constateren dat wij niet de juiste personen zijn om deze impasse te doorbreken en zullen daarom tijdens de BALV onze functies vacant stellen. Een ad interim bestuur zal worden aangesteld om de operatie in goede banen te blijven leiden zodat onze leden kunnen blijven voetballen zolang de gemeente dat toestaat.

Wij roepen alle leden op om naar deze BALV te komen. En wij verwelkomen leden die zich aanmelden voor de functie van:
- Voorzitter
- Penningmeester
- Secretaris

Heeft u vragen dan kunt u deze mailen naar db@fc-amsterdam.nl of ons aanspreken op de club.

Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke en sportieve groet,

Het bestuur van FC Amsterdam