Roadmap richting einde seizoen 2022 / 2023

17 april 2023 14:45

Beste leden, beste ouders/verzorgers,

De laatste weken van het huidige seizoen zijn aangebroken. Voor vele teams nog een spannende periode met promotie en degradatie wedstrijden. In deze nieuwsupdate alles wat jij moet weten over de komende tijd.

De laatste loodjes voor vele teams of het seizoen positief af te sluiten zijn aangebroken, nog maximaal 4 competitiewedstrijden zijn er te spelen. Nog genoeg om voor te spelen!

Toernooien 2023

Ook dit jaar spelen de leden van FC Amsterdam weer mooie thuistoernooien. Zie hieronder de datums wanneer er wordt gespeeld:
- 6 mei JO13-1&2 (Frans van Drongelen Toernooi)
- 18 mei O8 t/m O11 (Dick Oosting Toernooi)
- 27 mei JO14-1&2 (Frank Zimmerman Toernooi)
- 29 mei JO15-1&2 (Johan Castillo Cup)
De toernooien worden gespeeld met de huidige teams.

Trainingen tot zomerstop

Tot vrijdag 26 mei blijf je trainen met je huidige team. Vanaf maandag 5 juni zullen de nieuwe teams met de trainers gaan trainen, de tijdstippen van trainingen zullen wij nog communiceren. Vanaf 16 juli hebben de kinderen zomervakantie, dit kan wel per prestatieteam soms verschillen. De trainer zal dat tijdig aangeven.

Trainers seizoen 2023 / 2024

Momenteel zijn wij bezig om de trainers voor het nieuwe seizoen aan te stellen. De aanstellingen zullen wij begin mei definitief maken. Wil jij trainer worden bij FC Amsterdam? Stuur dan een mailtje naar hjo@fc-amsterdam.nl.

Voetballen bij FC Amsterdam

Wil jij ook komend seizoen uitkomen bij FC Amsterdam? Meld je snel aan voor een proeftraining en wij nodigen je z.s.m. om mee te trainen met een team. Aanmelden kan via: https://www.fc-amsterdam.nl/699/proeftraining/

Trainen bij andere verenigingen

Vanaf 1 april in het lopende seizoen geven wij toestemming om mee te trainen bij andere amateurclubs. Lees via de volgende pagina: https://www.fc-amsterdam.nl/792/meetrainen-bij-andere-clubs/ alle informatie over trainen bij andere clubs.

Stoppen met voetballen bij FC Amsterdam

Wil je alsnog stoppen met voetballen bij FC Amsterdam kan je je uitschrijven via de volgende link: https://www.fc-amsterdam.nl/291/over--en--of-uitschrijven/ LET OP: de deadline om kosteloos over/uit te schrijven is zoals gemeld op die pagina bijna verlopen, om uit te schrijven zonder verplichting doe dat voor 30 april. Wij willen je bedanken voor je inzet bij FC Amsterdam.