Vrijwilligersformulier

Beste leden en ouders/verzorgers van (jeugd)leden,

Gelukkig zijn veel vrijwilligers bereid zich voor onze vereniging in te zetten. Zonder hen zouden een heleboel zaken niet mogelijk zijn. Maar ze doen het niet voor niets. Het is namelijk hartstikke leuk om met elkaar in een gezellige sfeer dingen voor elkaar te doen.
Aangezien wij nog enthousiaste mensen kunnen gebruiken, verzoeken wij u vriendelijk onderstaande vragen in te vullen en te verzenden via deze pagina. Het verplicht u tot niets. Wij gebruiken de informatie alleen om te weten te komen wie bereid en in staat is iets voor de vereniging te doen. Wij geven geen gegevens van u aan anderen door.

Alvast bedankt!

Vrijwilligers gezocht

Heeft u al eerder vrijwilligerswerk gedaan? Indien ja, waar was dat, wat heeft u precies gedaan en wanneer heeft u dat gedaan?
Heeft u al eerder in een bestuur of commissie gezeten? Indien ja, waar was dat, wat heeft u precies gedaan en wanneer heeft u dat gedaan?
Wij willen ook graag weten waarom u vrijwilligerswerk bij FC Amsterdam wilt doen. Dit helpt ons o.a. om een taak te vinden die precies aansluit bij uw achtergrond (beroep en opleiding), interesses en voorkeuren.

* = verplicht