Kantine Commissie

Kantine commissie

Vind je het leuk om vrijwilligerswerk te verrichten voor onze club en zoek je uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die in een gezamenlijk team ervoor kunnen zorgen dat alles in en om de kantine van FC Amsterdam goed reilt en zeilt. De diensten worden geregeld middels een rooster en er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met wensen en bijzonderheden van vrijwilligers. Zo kunnen we ervoor zorgen dat er altijd iemand in de kantine staat op trainings- en speeldagen zodat de leden, ouders van spelers van FC Amsterdam en bezoekende verenigingen en trainers op een gezellige manier hun kopje koffie en warme snack ontvangen.

De kantine is een belangrijk onderdeel van onze vereniging, een ontmoetingsplek voor leden, tegenstanders en bezoekers. Daarnaast is de kantine een belangrijke inkomstenbron voor de club.

Heeft dit je interesse gewekt? Lees dan gauw verder wat de taken en verantwoordelijkheden zijn:

Kantinemedewerker

Kom jij ons helpen achter de bar?

Ben jij op zoek naar:

- Een nieuwe uitdaging?
- Gezelligheid voor, tijdens en na voetbalwedstrijden waarbij jij het meest geniet van de derde helft?
- Zinvol en dankbaar werk binnen onze familie FC Amsterdam?

Dan zijn wij op zoek naar jou! Word vrijwilliger in onze kantine!

Wat doet een kantine medewerker?

Als kantinemedewerker werk je achter de bar of in de keuken en zorg je ervoor dat de bezoekers van onze mooie kantine op een vriendelijk wijze geholpen worden aan een hapje en/of drankje. In de kantine komen alle leden en bezoekers van FC Amsterdam samen.

De werkzaamheden van een kantinemedewerker bestaan o.a. uit het opnemen van bestellingen, klaarmaken daarvan, afrekenen en uitgeven. Ook het schoonmaken van de keuken, bar en tafels in de kantine is onderdeel van de werkzaamheden.

Als vrijwilliger in de kantine draag je bij aan een gezellige sportieve omgeving waar onze leden plezier hebben en zich thuis voelen. Jij maakt het mogelijk dat kinderen én ouderen hun favoriete sport kunnen beoefenen.

We vragen:

• Gastvrije houding. Je bent sociaal, vriendelijk en legt makkelijk contact met anderen
  • Je bent betrouwbaar, afspraak = afspraak
  • Je bent betrokken en voelt je verantwoordeijk, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend
  • Je bent een aanpakker, zowel zelfstandig als in teamverband.

Je krijgt:

• Je wordt onderdeel van de FC Amsterdam-familie. Je ontmoet veel nieuwe mensen en krijgt er veel gezelligheid voor terug.
  • 1x per jaar een vrijwilligersevenement.
  • Enorm veel waardering van onze leden, bezoekers en andere vrijwilligers

Lijkt het je leuk en zie je jezelf al in deze mooie en belangrijke rol?
Stuur dan een mailtje naar az@fc-amsterdam.nl