Ledenadministratie FC Amsterdam

24 mei 2023 14:15

Beste leden, beste ouders/verzorgers,

Het seizoen is ten einde, de laatste toernooien zijn bezig en vanaf 5 juni zal er worden getraind worden met de nieuwe teams. Dit bericht is van belang voor het lidmaatschap van FC Amsterdam of je uitschrijving bij FC Amsterdam.

Ieder jaar zoeken spelers van FC Amsterdam hun geluk elders, dat vinden wij altijd als vereniging erg jammer maar wensen iedere speler veel succes en plezier bij hun nieuwe vereniging. Om de afhandeling van het lidmaatschap goed te voltooien dienen er een aantal handelingen gedaan te zijn.

Sinds het seizoen 2022/2023 is de uitschrijfdatum zonder contributieverplichting gewijzigd van 30 maart naar 30 april. Dit hebben wij gecommuniceerd in het bericht: Roadmap richting einde seizoen 2022/2023. Als je voor 30 april de uitschrijving via de website hebt voltooid en aan de voorwaarden voldoet die op de uitschrijfpagina staan dan wordt het lidmaatschap per 30 juni 2023 opgezegd zonder contributieverplichting. Als je dit seizoen nog een gele of rode kaart hebt gehaald zal deze op 1 juni 2023 worden gefactureerd in je ClubCollect omgeving van FC Amsterdam. Ter bescherming en laatste controle plaatsen wij bij ieder persoon die zich uitschrijft een financiële blokkade. Deze verwijderen wij als aan alle financiële verplichtingen voldaan is.

De ledenadministratie zal ieder lid dat zich de afgelopen periode op tijd en op de juiste manier heeft uitgeschreven een mail ter bevestiging sturen van de opzegging van het lidmaatschap en/of informeren van de openstaande bedragen. Mocht de uitschrijving niet op de juiste manier gegaan zijn, dan zullen wij jou een email sturen met de handelingen die nog gedaan moeten worden.

Even voorstellen

Sinds 22 mei jl. is Angela Burgzorg als vrijwilliger begonnen bij FC Amsterdam, als ledenadministrateur. Zij zal namens de ledenadministratie alle vragen mbt het lidmaatschap in behandeling nemen. Wij zijn blij met de ondersteuning en hopen dat er meer vrijwilligers aansluiten in de komende periode.

''Hey! Ik ben Angela Burgzorg, 35 jaar en woonachtig in Amsterdam Zuidoost. Het bestuur van FC Amsterdam heeft mij gevraagd om te helpen met de ledenadministratie zodat (aspirant-) leden snel geholpen worden bij vragen. Het lijkt me een leuke manier om mijn steentje bij te dragen en ik heb daarom aangegeven te willen helpen.

I
k zal het aanspreekpunt zijn voor alles dat het een lidmaatschap te maken heeft. Ik ben alleen bereikbaar per mail via lid@fc-amsterdam.nl en zal iedere woensdag en zondag de mailbox bijwerken om je zo spoedig mogelijk van antwoord te voorzien.  Hopelijk kan ik al jullie vragen zo goed mogelijk beantwoorden!''

Als vereniging zijn wij zeer verheugd met de samenwerking met Angela, zij zal iedereen ontlasten met de taak om de ledenadministratie en contributieinning zo goed mogelijk te laten verlopen.