Contributie Seizoen 2023/2024

16 juni 2023 15:45

Beste leden, beste ouders/verzorgers,

De deadline voor het uitschrijven bij FC Amsterdam of het overschrijven naar een andere vereniging is verstreken. De lidmaatschappen zijn automatisch verlengd voor het seizoen 2023/2024.

Op maandag 3 juli 2023 zullen wij de facturen voor de contributie van het aankomende seizoen versturen. Zoals besproken tijdens de BALV in het afgelopen najaar blijft de contributie hetzelfde als vorig seizoen, namelijk 350 euro.

Als u in het bezit bent van een stadspas, kunt u deze sinds 1 januari 2023 zelf registreren via de website van Jeugdfonds Sport Amsterdam. Klik hier om de aanvraag te doen. Het Jeugdfonds Sport draagt 300 euro bij, en u dient het resterende bedrag van de contributie zelf te voldoen via de factuur in ClubCollect. ClubCollect is al jarenlang onze partner voor het innen van contributie en tuchtzaken.

De contributie dient vóór de start van het eerste speelweekend, dat is op 2/3 september 2023, te worden voldaan. Indien u ervoor kiest om de contributie in termijnen te betalen, moet de eerste termijn voldaan zijn vóór de start van het eerste speelweekend. Als dit niet het geval is, zullen wij uw kind vanaf donderdag 31 augustus niet meer toelaten tot de trainingen en uitsluiten van wedstrijden bij FC Amsterdam. Voorkom teleurstelling bij uw kind en zorg ervoor dat de aanvraag zo spoedig mogelijk in orde is.

Als u geen lid meer wilt zijn bij FC Amsterdam, kunt u uitschrijven via de volgende pagina: KLIK HIER. Houd er rekening mee dat u, omdat u na de deadline van 1 mei 2023 uitschrijft, nog steeds contributieplichtig bent voor het seizoen 2023/2024. Zonder succesvolle betaling kunnen wij de uitschrijving niet in behandeling nemen. Vanaf maandag 3 september kunt u zich uitschrijven voor het seizoen 2024/2025. Zorg ervoor dat u dit doet vóór de deadline van 1 mei 2024, anders bent u contributieplichtig voor het seizoen 2024/2025.

Heeft u vragen over de contributie, de inning of andere zaken met betrekking tot het lidmaatschap? Stuur dan een e-mail naar lid@fc-amsterdam.nl en u ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Angela Burgzorg
Ledenadministratie FC Amsterdam