Jean-Evys Lowland overleden

26 september 2022 12:45

Vanmorgen is FC Amsterdam het trieste nieuws bereikt dat Jean-Evys Lowland is overleden. Jean-Evys is slechts 12 jaar geworden en zal enorm worden gemist op en rond de velden van de vereniging.

Vandaag 26 september is de club geopend vanaf 16:30 om bij elkaar te komen en Jean-Evys te herinneren als speler en mens. Ook zal er een condoleanceboek zijn om in te schrijven. Jean-Evys was een clubjongen puur sang die het liefst iedere dag op het veld stond om te helpen en te keepen.

UPDATE 27 SEPTEMBER: de trainingen van dinsdag 27 september zijn afgelast. De kantine is geopend vanaf 16:30 om wat te schrijven in het condoleanceboek, dit kan ook nog woensdag. Het boek zal donderdag worden overhandigd aan de familie van Jean-Evys. De trainingen zullen woensdag 28 september weer hervat worden volgens schema.

Jean-Evys kwam als 7 jarige jongen binnen bij FC Amsterdam. Dit seizoen kwam hij uit in de JO14-1 zondag.

UPDATE 5 OKTOBER: op donderdag 6 oktober zullen wij als vereniging samen met alle leden een laatste eer bewijzen aan Jean-Evys. Wij vragen iedereen om aanwezig te zijn om 13:15 bij FC Amsterdam en je FC Amsterdam trainingspak te dragen (zwarte broek en rood vest). Laat de onderstaande uitnodiging zien op je school om verlof te krijgen.
Jean-evys-Afscheid.png

Namens het bestuur willen wij onze condoleances aanbieden aan de familie. Wij leven met jullie mee.

Rust zacht Jean-Evys, we gaan je enorm missen.