Huisregels

Algemeen:

1.    Bezoekers van het sportcomplex dienen de aanwijzingen van de medewerkers van de vereniging op te volgen.

2.    FC Amsterdam is niet aansprakelijk voor enige schade of letsel ( door welk toeval of ongeval dan ook), toegebracht aan de bezoeker tijdens of na gebruik van de accommodatie en/of inventaris, noch voor vermissing, diefstal of beschadiging van voorwerpen of materialen die toebehoren aan de bezoeker.

3.     Bij ongeoorloofd gedrag kan ontzegging van de toegang tot het sportcomplex volgen.

Verantwoordelijkheid:

1.   Bij diefstal, handtastelijkheden, vernielingen en/of zedenmisdrijven, wordt direct de politie in kennis gesteld.

2.   Overmatig gebruik van alcohol is op en rond het sportcomplex niet toegestaan. Voor personen onder de 16 jaar geldt een verbod.

3.   Gebruik van drugs is op en rond het sportcomplex niet toegestaan. Worden leden hierop betrapt, dan worden zij zonder meer van het complex verwijderd en geroyeerd als lid van de vereniging.

4.   Roken in het kleed- clubgebouw is niet toegestaan.

5.   Het is de jeugdspelers verboden om geld te kaarten of te dobbelen (zowel in de kantine als op andere plaatsen op ons sportpark).

6.    Fietsen en brommers dienen op ons sportpark op de daarvoor bestemde plaatsen gestald te worden, dus niet tegen de kantine aan. Zet uiteraard je fiets of brommer op slot!

Hygiëne:
  1. Er dient na een wedstrijd én de training gedoucht te worden.
  2. Iedere speler behoort zich te houden aan de indeling van de kleedkamer en houdt deze netjes en schoon. Ook bij de training!

Saamhorigheid:
  1. Iedereen wordt verwacht tijdens de trainingen aanwezig te zijn en op tijd aanwezig (15 MIN VAN TE VOREN) te zijn. Kun je niet, meld je dan tijdig af bij je trainer. Kun je 's zaterdags niet deelnemen aan de wedstrijden, meld je dan altijd tijdig (vóór donderdagavond, liefst eerder) af bij je eigen trainer/elftalleider.
  2. Bij ziekte of andere omstandigheden, ontstaan nà donderdagavond 20.00 uur (waardoor je het weekend niet kunt spelen) moet je de leider hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen. Verhindering is in principe alleen acceptabel wegens ziekte of familie- omstandigheden.
  3. Bij een afgelaste training of wedstrijd zal de trainer/ leider contact met je opnemen.
  4. Pesten is bij onze vereniging uit den boze! Mocht dit gebeuren zal de club actie ondernemen.

Veiligheid:
  1. Het clubhuis mag niet met voetbalschoenen worden betreden.
  2. Alle spelers zijn verplicht beenbeschermers te dragen.
  3. Het is verboden tijdens wedstrijden ringen, horloges, oorbellen, kettinkjes of andere sieraden te dragen.

Respect:
  1. Iedere speler dient zich correct te gedragen t.o.v. medespelers, tegenstanders, scheidsrechters, leider(s), trainer en publiek.