Commissies

Om FC Amsterdam op een gezonde, integere en verantwoorde manier te kunnen besturen heeft het bestuur de ondersteuning nodig van commissies die zich bezighouden met verschillende aspecten binnen de vereniging.

Een commissie is een groep van mensen met een bepaalde taak die zij gezamenlijk uit proberen te voeren. Wij zijn op zoek naar commissieleden voor de onderstaande commissies. Meld je hieronder aan voor 1 van de commissies.

Vrijwilligerscommissie (2-3 personen)

Deze commissie is o.a. verantwoordelijk voor het werven en begeleiden van vrijwilligers.

Administratie (3-4 personen)

Deze commissie is o.a. verantwoordelijk voor de leden- en contributie-administratie.

Activiteitencommissie (3-4 personen)

Deze commissie is o.a. verantwoordelijk voor het organiseren van activiteiten voor de leden van FC Amsterdam en externen. Voorbeelden zijn bv een eindejaarsfeest, het kerstdiner, een sponsorloop etc.

Accommodatie-commissie (5-8 personen)

Deze commissie heeft als verantwoordelijkheid  om de accommodatie (sportpark en clubgebouw) in een goede staat te houden.

Kantinecommissie (10-12 personen)

Deze commissie heeft als verantwoordelijkheid om de kantine van FC Amsterdam te draaien tijdens activiteiten van de vereniging en van externen.

Sponsorcommissie (3-4 personen)

Deze commissie heeft als verantwoordelijkheid om activiteiten/actie te organiseren die nieuwe sponsors en partners opleveren.

PR-commissie (3-4 personen)

Deze commissie is o.a. verantwoordelijk voor het promoten van de activiteiten van FC Amsterdam en het informeren van de leden en externe partijen via onze social media kanalen, een nieuwsbrief en www.fc-amsterdam.nl

Wedstrijdsecretariaat (3-4 personen)

Deze commissie heeft als verantwoordelijkheid om wedstrijden van FC Amsterdam te plannen en in goede orde te laten verlopen.

Toernooicommissie (5-6 personen)

Deze commissie heeft als verantwoordelijkheid om interne toernooien te organiseren en teams van FC Amsterdam te laten deelnemen aan externe toernooien.

Scheidsrechterscommissie (5-6 personen)

Deze commissie heeft als verantwoordelijkheid om de scheidsrechters te plannen en organiseren rondom de wedstrijden en toernooien van FC Amsterdam. Ook fluiten zijn wedstrijden van FC Amsterdam.

Ouderraad (5-6 personen)

De ouderraad zorgt ervoor dat de stem van de spelers en ouders via een centrale plek bij het bestuur gehoord wordt. De ouderraad behartigt de belangen van de spelers en ouders.

Aanmelding commissielid

Persoonsgegevens

Wat is uw motivatie om commissielid te worden?

Van welke commissie wilt u lid worden?

* = verplicht