Deadline Day 2023

27 september 2023 14:45

Beste leden, Beste ouders/ verzorgers,

Elk jaar is 1 oktober de deadline om aan alle verplichtingen te voldoen zonder dat daar consequenties tegenover staan. Om te voorkomen dat er leden van de trainingen en wedstrijden worden geweerd plaatsen wij dit bericht.

Aan welke verplichtingen moet elk lid voldoen?

• De volledige contributie dient betaald te zijn vóór zondag 1 oktober 2023. Leden waarvan de contributie niet betaald is worden uit de teams verwijderd en hun plaats wordt dan ingenomen door spelers uit een ander team of iemand op de wachtlijst. Deze spelers kunnen vanaf maandag 2 oktober niet meer trainen en spelen in wedstrijden. De contributie kan betaald worden via Clubcollect.

• Er geen achterstand van contributie is uit het verleden bij FC Amsterdam. Die schuld kan bestaan uit gele/rode kaarten of niet nagekomen betalingsafspraken die afgelopen zomer zijn gemaakt.

• Bij FC Amsterdam hebben wij verplichte kledingpakketten voor alle leden. Leden die niet in het bezit zijn van het meest recente kledingpakket welke is gelanceerd in de zomer van 2023 zullen niet meer mogen trainen en spelen bij FC Amsterdam totdat zij het kledingpakket besteld hebben. Ook niet als de contributie al betaald is. De kledingpakketten zijn verkrijgbaar via https://fc-amsterdam.clubwereld.nl/

Wij hopen niet dat het zover komt dat wij leden moeten wegsturen. Zorg dat de contributie is betaald en de kleding is besteld voor 1 oktober! Voor vragen neem contact op via lid@fc-amsterdam.nl.

Angela Burgzorg
Ledenadministratie FC Amsterdam