Are you all in? Wil jij in de jeugd bij FC Amsterdam voetballen?

12 mei 2014 15:15

De meeste competities zijn inmiddels ten einde en dat geeft ons de gelegenheid om de laatste voorbereidingen voor het nieuwe seizoen te treffen en u te informeren over het volgende seizoen.

De afgelopen weken is er veel ruis geweest over de intentie, uitkomst en gevolg van de interne selectiedagen maar die willen wij graag wegnemen. In de selectiedagen, georganiseerd door de Wooter Academy, heeft ieder lid van FC Amsterdam de mogelijkheid gehad om zijn talent te laten zien aan de aanwezige trainers. Door de grote opkomst zijn er meer selectiedagen gehouden dan oorspronkelijk gepland maar dat was een mooie bijkomstigheid. De selectiedagen waren en groot succes en elke deelnemer zal uiterlijk 19 mei te horen krijgen voor welk team hij in aanmerking komt.

Bij veranderingen binnen een organisatie komt het helaas vaak voor dat er misverstanden ontstaan. Een van de misverstanden die is ontstaan door de selectiewedstrijden is dat veel leden en buitenstaanders denken dat de afvallers van de selectiedagen weggestuurd zouden worden bij FC Amsterdam. Dit is nooit de bedoeling geweest van FC Amsterdam. Wij bieden elk (nieuw) lid dat zich wil inschrijven op basis van de strenge voorwaarden de mogelijkheid om te voetballen bij FC Amsterdam. Voor de leden die dat niet willen zit er niets anders op om dan een andere vereniging te zoeken.

Voorwaarden om jeugdlid te zijn/ worden bij FC Amsterdam:

• Geen openstaande contributie op 31-05-2014
  • Voldoen van 50% van de contributie voor 30-06-2014, tweede deel voor 30-08-2014
  • Voldoen van 100% van het kledingpakket voor 15-06-2014

Verschillende jeugdlidsoorten bij FC Amsterdam:

Selectielid:

Een selectielid wordt door de gediplomeerde trainers van FC Amsterdam 3 maal per week getraind en speelt op zaterdag in de KNVB competitie. Voor selectiespelers wordt het vervoer naar de uitwedstrijden centraal geregeld en wordt de mogelijkheid geboden op doordeweekse dagen oefenwedstrijden te spelen tegen grote amateurverenigingen en/of BVO’s.

Prestatielid:

Een prestatielid wordt door de gediplomeerde trainers van FC Amsterdam minimaal 2 maal per week getraind en speelt op zaterdag in de KNVB competitie.

Recreatielid:

Een recreatielid wordt door de gediplomeerde trainers van FC Amsterdam 2 maal per week getraind op woensdag en vrijdag en speelt op zondag in een interne competitie.

Uitblinker:

Een uitblinker is een speler in de leeftijdscategorie 5 tm 8 jaar (2006/2007/2008/2009) die 2 maal per week wordt getraind door gediplomeerde trainers en op zondag een interne competitie (Champions League of World Cup) speelt.

Contributie in seizoen 2014/2015:

Jeugdlidsoort

Contributie