Trainingen afgelast

1 april 2015 13:00

In verband met de hevige stormen zijn net zoals gisteren vandaag ,1 april 2015, alle trainingen afgelast. Wij adviseren iedereen dan ook binnen te blijven met dit slechte weer.

Morgen, donderdag 2 april vindt er een update plaats voor de trainingen van die dag.

Daarnaast zijn er komend weekend (Goede Vrijdag, zaterdag, 1ste Paasdag en 2de Paasdag (maandag) geen trainingen en/of wedstrijden bij FC Amsterdam.

Er zijn dit weekend wel verschillende teams die oefenwedstrijden of toernooien splelen. Of deze wedstrijden doorgaan kunnen ouders en spelers checken bij de trainer.