Kantine medewerkers gezocht!

12 augustus 2021 17:00

Beste leden, Beste ouders/ verzorgers,

FC Amsterdam heeft een fijne kantine voor haar leden en bezoekers. In deze kantine kunnen leden en bezoekers een hapje en een drankje kopen. Deze service is, sociaal en financieel, zeer belangrijk voor onze vereniging en daarnaast een belangrijke manier om onze leden en bezoekers bij elkaar te brengen.

Helaas is het zo dat wij per heden deze service gaan beperken ivm het gebrek aan vrijwilligers. De vereniging zal in het weekend (zaterdag en zondag) zorgen voor bezetting in de keuken en achter de bar maar doordeweeks zullen de bar en keuken gesloten zijn zolang er geen vrijwilligers zijn.

Om dit weer mogelijk te maken doen wij een oproep aan iedereen om zijn/haar steentje bij te dragen.

De kantine is geopend op de volgende tijden:
Maandag tm donderdag -  16:30uur tot ca. 22:30uur
Vrijdag - 16:30uur  tot ca. 20:30uur

Om de last voor de beschikbare vrijwilligers te beperken hebben wij 'shifts'van 2 uren waarin de vrijwilligers zich kunnen aanmelden.
Shift 1: 16:30 tm 18:30
Shift 2: 18:30 tm 20:30
Shift 3: 20:30 tm 22:30 (niet op vrijdagen)

Wij hebben elke week dus voor maandag tm donderdag (4 dagen x 3 shifts) en vrijdag (2 shifts) in totaal 14 shifts van 2 uren elk, die verdeeld moeten worden. Dit is het makkelijk op te lossen als bijv de ouders van trainende spelers tijdens 1 training per week van hun eigen kind achter de bar staan of volwassen spelers die voor/na hun eigen training de vereniging helpen.

Aanmelden kan via https://www.fc-amsterdam.nl/736/vrijwilligersrooster/ Als u een account aanmaakt kunt u zich makkelijk aanmelden voor de shift die u goed uitkomen. Wij hopen dat zoveel mogelijk shifts ingevuld worden zodat de kantine weer normaal open kan en wij de service kunnen verlenen die voor ons allen zo gewaardeerd wordt.

Lees meer over:
kantine vrijwilliger