Succesvolle kick-off

7 september 2021 22:30

Beste leden, beste ouders/verzorgers,

Afgelopen zaterdag hebben we het nieuwe voetbalseizoen mogen aftrappen met elkaar! Het was fijn om alle blije gezichten weer te zien na zo’n lange Corona- break, de laatste officiële wedstrijd was in oktober 2020.

Wij hebben veel enthousiaste aanmeldingen gehad voor de verschillende commissies, waarvoor dank! Het was goed om zoveel positieve mensen te ontvangen die graag betrokken willen zijn bij deze mooie vereniging. Natuurlijk willen wij de mensen die er afgelopen zaterdag niet bij konden zijn de gelegenheid bieden om zich aan te melden voor de commissie waar zij graag betrokken bij willen zijn. Meld je snel aan zodat wij de commissies snel vorm kunnen geven!

Lees meer over:
kick-off