Ledenstop

16 oktober 2021 11:45

Beste ouders/verzorgers, beste (aspirant-) leden,

Net zoals afgelopen seizoen is er veel interesse voor een lidmaatschap bij FC Amsterdam. Sinds de heropening in mei 2021 zijn wij enorm gegroeid en hebben wij binnen de meeste leeftijdscategorien het maximaal aantal leden bereikt.

Wij hebben miv 15-10-2021 een wachtlijst voor de volgende geboortejaren:
2010 --> O12
2009 --> O13
2008 --> O14
2007 --> O15
2006 --> O16
2005 --> O17

De ledenstop wordt in eerste instantie ingesteld tot 01-01-2022. Aspirant-leden kunnen een plaats op de wachtlijst verkrijgen door zich aan te melden voor een proeftraining via https://www.fc-amsterdam.nl/699/proeftraining/ . De plaats op de wachtlijst wordt bepaald door binnenkomt van aanmeldig voor een proeftraining.

Het zou kunnen zijn dat u eerder uitgenodigd wordt omdat er eerder plaatsen vrijkomen. Mocht dit zo zijn dan zullen wij een persoonlijke e-mail sturen met een uitnodiging voor een proeftraining.

Met vriendelijke groet,