B1 behaald ruime overwinning op F.C. Breukelen B2

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse 10

14 november 2015 10:30

Onbekend

Vandaag stond de wedstrijd tegen F.C. Breukelen op het programma die tot dan toe maar 1 wedstrijd gewonnen hadden en vaak met ruime cijfers verloren. Zaak is dan dat er geen onderschatting mag plaatsvinden.

Hier was gelukkig ook geen sprake van en bij rust stonden wij al met 5-0 voor door doelpunten van Rogier, Junior 3x en Lucas.

De tweede helft was iets minder geconcentreerd, waardoor er nog maar 3 doelpunten vielen waarvan 2 door Jermaine en 1 eigen doelpunt.

Belangrijkste van vandaag waren de 3 punten. Nu nog 2 wedstrijden te gaan om bij de eerste 4 te komen. Met een 2e plek staan we er redelijk goed voor maar met 2 moeilijke wedstrijden tegen Hertha en Argon voor de boeg, het programma van andere kanshebbers en het kleine puntenverschil, blijft opperste concentratie van belang!