Nieuwsbrief FC Amsterdam

2 mei 2024 21:15

Beste leden, ouders en verzorgers van FC Amsterdam. Het is weer tijd voor een update over de laatste ontwikkelingen binnen onze club.

Bijzondere Algemene Ledenvergadering (BALV) - 25 april

Tijdens de BALV op 25 april jl. zijn er gezamenlijk belangrijke beslissingen genomen die de wederopbouw van FC Amsterdam zullen bevorderen. Nana Adu Amankwah is verkozen tot onze nieuwe Penningmeester. Met zijn jarenlange ervaring in de boekhouding brengt hij waardevolle expertise naar onze vereniging. Daarnaast is Raymond Gyasi (ex-profvoetballer) toegetreden als bestuurslid Technische Zaken. Met zijn achtergrond in de professionele voetbalwereld voegt hij waarde toe aan het clubbestuur. We zijn verheugd dat Nana en Raymond deze belangrijke rollen op zich nemen. Zij hebben tijdens de BALV de kans gehad om zich voor te stellen aan de aanwezige leden en om alle vragen van de leden te beantwoorden.

Individuele gesprekken met trainers en coördinatoren:

Deze week zal Technische Zaken individuele gesprekken voeren met de trainers en coördinatoren om kennis te maken en om strategieën, prestaties en toekomstplannen te bespreken voor onze teams en spelers voor het komende seizoen.

Samenwerking met NIKKI voor contributie-inning en administratie:

Zoals eerder vermeld, gaan we komend seizoen samenwerken met NIKKI voor onze contributie-inning en administratie. De Penningmeester en Secretaris zullen de komende week met NIKKI om de tafel zitten om dit verder uit te werken.

Kantine is geopend:

Goed nieuws! De kantine is weer geopend nu de vergunning is toegekend. Komende week staat er een grote schoonmaak gepland in de keuken, zodat we onze leden en bezoekers weer kunnen voorzien van heerlijke broodjes. We zijn nog op zoek naar vrijwilligers voor het weekend. Heb je een uurtje of twee over? Laat het ons weten via onze az@fc-amsterdam.nl (Algemene Zaken).

Volg ons op Instagram!

We zijn weer actief op social media! Volg ons op Instagram (@fcamsterdam) voor het laatste nieuws, updates en exclusieve content. allemaal beheerd door trainer Yassin. We zijn hem enorm dankbaar voor zijn inzet! Blijf op de hoogte en mis geen enkel moment. Tot ziens op Instagram.

Vacature Verenigingsmanager:

De vacature voor Verenigingsmanager staat online. Solliciteren kan tot 20 mei 2024 door je cv en motivatie te sturen naar az@fc-amsterdam.nl. Het sollicitatieproces omvat gesprekken met zowel de Gemeente Amsterdam als het bestuur van FC Amsterdam. De uiteindelijke aanstelling zal plaatsvinden bij FC Amsterdam.

Mocht je nog vragen, suggesties of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Samen bouwen we verder aan een sterke en bloeiende FC Amsterdam.