Deadline day 2021

19 oktober 2021 11:45

Beste leden,  Beste ouders/ verzorgers,

Elk jaar is 1 oktober de deadline om aan alle verplichtingen te voldoen zonder dat daar consequenties tegenover staan. In verband met alle gevolgen van de Corona pandemie hebben wij dit jaar besloten de deadline, eenmalig, een maand op te schuiven naar 1 november 2021.  Over 2 weken is het al 1 november!  Om te voorkomen dat er leden van de trainingen en wedstrijden worden geweerd plaatsen wij dit bericht.

Aan welke verplichtingen moet elk lid voldoen?

• De volledige conttributie dient betaald te zijn vóór maandag 1 november 2021. Leden waarvan de contributie niet betaald is worden uit de teams verwijderd en hun plaats wordt dan ingenomen door spelers uit een ander team of iemand op de wachtlijst. Deze spelers kunnen vanaf maandag 1 november niet meer trainen en spelen in wedstrijden. De contributie kan betaald worden via Clubcollect of in de kantine van FC Amsterdam (alleen pinnen).

• Bij FC Amsterdam hebben wij verplichte kledingpakketten voor alle leden. Leden die niet in het bezit zijn van het meest recente kledingpakket zullen niet meer mogen trainen en spelen bij FC Amsterdam totdat zij het kledingpakket besteld hebben. Ook niet als de contributie al betaald is. De kledingpakketten zijn tot 1 november verkrijgbaar via https://fc-amsterdam.clubwereld.nl/

Wij hopen niet dat het zover komt dat wij leden moeten wegsturen. Zorg aub dat de contributie is betaald en de kleding is besteld voor 1 november!

Met sportieve groet,

Bestuur FC Amsterdam