Voorraad kledingpakketten

21 oktober 2021 16:15

Beste leden, beste ouders/ verzorgers,

Het seizoen is inmiddels bijna 2 maanden onderweg en wij zien steeds meer spelers van FC Amsterdam in de verplichte kleding lopen. Het is goed om te zien dat vele van jullie de moeite hebben genomen om te voldoen aan deze verplichting. Tijdens trainingen en wedstrijden ziet het er allemaal zeer verzorgd uit.

Helaas is het zo dat een klein gedeelte van onze leden in oude kleding of in kleding van een ander merk/ andere club lopen. Wij zijn hier niet blij mee en wijzen deze leden erop om het verplichte kledingpakket voor 1 november 2021 besteld te hebben zodat zij niet geweerd worden van de training. Zij dienen het bewijs van de bestelling te tonen aan hun trainer.

Op dit moment zijn de voorraden, wereldwijd, van Adidas zeer beperkt. De Corona pandemie heeft gezorgd dat er minder geproduceerd kon worden en daarom ook minder voorraad is. Door dit gegeven ziet u in de kledingwebshop van FC Amsterdam steeds meer artikelen op uitverkocht staan. Om te zorgen dat er zoveel als mogelijk complete pakketten kunnen worden geleverd hebben wij in samenspraak met de leverancier 11TeamSports besloten om tussen 1 november 2021 en 1 januari 2022 geen kledingpakketten meer te verkopen via de kledingwebshop van FC Amsterdam . De verwachting is dat in januari 2022 weer voldoende voorraad is om iedereen van complete kledingpakketten te voorzien.

Samenvattend:
U kunt tot 1 november 2021 een kledingpakket bestellen via de kledingwebshop van FC Amsterdam. Mocht er een artikel uitverkocht zijn dan kunt u een maat groter selecteren, voor dat artikel. Tijdens het afrekenen kunt u in het opmerkingenveld noteren dat het artikel, dat u in een maat groter heeft besteld, graag in uw eigen maat wilt.  Voorbeeld: Ik heb TIRO 21 TRACK JACKET A2 in maat S geselecteerd omdat maat XS uitverkocht is. Graag leveren in maat XS zodra deze weer op voorraad is.

Na 1 november 2021 kunt u geen kledingpakket bestellen. Leden die voor die datum lid zijn geworden mogen dan ook niet meer trainen of wedstrijden spelen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Lees meer over:
deadline day kledingpakket