Kantine Geopend

19 april 20:00  Goed nieuws! De langverwachte vergunning voor de kantine is eindelijk toegekend.meer »

Donderdag 25 April: BLV Bestuursverkiezingen

18 april 23:00  Graag nodigen wij u uit voor een Bijzondere Leden Vergadering volgende week donderdag 25 april om 19:15 te FC Amsterdam.meer »

Nieuwsbrief FC Amsterdam

19 maart 20:00  Beste leden, ouders en verzorgers van FC Amsterdam, Het is weer tijd voor een update over de laatste ontwikkelingen binnen onze club. Ondanks dat veel van onze inspanningen wellicht niet direct zichtbaar zijn, hebben we de afgelopen periode belangrijke stappen gezet. Hieronder vind je een overzicht van de recente gebeurtenissen en komende evenementen: meer »

Trainen bij andere amateurclubs

19 maart 20:00  Beste ouders/verzorgers, Graag willen we jullie aandacht vragen voor een belangrijke kwestie met betrekking tot de trainingen van onze spelers bij andere amateurclubs.meer »

Nieuwsbrief FC Amsterdam

7 februari 13:00  Beste leden, ouders en verzorgers van FC Amsterdam, zoals beloofd in ons vorig bericht zullen wij jullie vaker informeren over de voortgang van de club, zaken waar we mee bezig zijn en uiteraard de stand van zaken van de kantine.meer »

Welkom bij de FC Amsterdam Keepers Training!

29 januari 18:30  Vanaf 29 januari starten we met trots onze Keepers Trainingssessies, gericht op het ontwikkelen van de vaardigheden van onze gewaardeerde keepers. We geloven in individuele groei en willen onze keepers de best mogelijke training bieden. De keeperstrainingen zullen wekelijks op maandag en donderdag plaatsvinden.meer »

Ledenadministratie FC Amsterdam

24 mei 14:15  Beste leden, beste ouders/verzorgers, Het seizoen is ten einde, de laatste toernooien zijn bezig en vanaf 5 juni zal er worden getraind worden met de nieuwe teams. Dit bericht is van belang voor het lidmaatschap van FC Amsterdam of je uitschrijving bij FC Amsterdam.meer »

Trainingen starten op dinsdag 9 januari